Wednesday, May 18, 2011

tidooo...!!!


emm....lame jugak aku tido hari nie....2 pagi sampai 11 malam....ummm....tido oh tido...sekali dapat tido, mareton puas2....berape jam ek...20 jam...haha...!! dah  raswe mcm baby plak...tp aku mmg kuat tido...yela...hobi yang memang telah ade sejak dr kecik....mak kate aku lah yg paling kuat tido....dr kecik sampai ke besar....nak jage pun senang je....hhiihii....so sempene cuti wesak nie terjadi lagi sejarah tido aku....umm...satu kerje pun tak buat hari nie...ade 2,3 janji yg tak tertunai hari nie...umm...sorry...

sorry, abg bear tido lame sgt td...!!!

nie malam nie aku dah terkebil2 tak leh nak tido plak....aduyaii...perut plak lapo je...huhu.....umm...kepade sesape yg bace cetusan nie...jgn la tiru hobi aku nie yer...cukup la tidur 6,7 jam sehari....ape2 pun bnyk mimpi aku dpt time tido td...happy ade, cemas ade, terharu pun ade....kepade sesape yg msg or call td...maaf ye...tak terbalas dan tak terjawab....okey...esok mcm biase memulakan aktiviti fizikal mcm biase..target belum dicapai lg...umm...



oh lupe plak...16 mei semalam bersamaan dengan Hari Guru...so aku pun berkesempatan la menyambut hari guru ini dengan meraikannye bersame family....aku n akak yg mengikuti jejak arwah bapak...menjadi 2 org guru...hehe...sorg cekgu PJK, n sorg cekgu PAI...ape2 pun terime kaseh buat MAK yang tak jemu2 mendoakan kebahagiaan anak2 mereke yg nakal2 nie....Thanks MAK....!! we love u so much!!!<3  umm,anak2 PERMATA juga tak putus2 menyampaikan ucapan selamat hari guru....terharu rasenye...1stime menyambut hari yg berbahagie ini...Thanks to Q from K3 atas kad ucapan yg cantek...n semua anak2 muridku...semoga kalian berjaya dengan cemerlang duniawi and ukhrowi....orite...sampai sini dulu...salam

No comments:

Post a Comment