Friday, May 6, 2011

Beskal baru yang bername RUBBY....!!!


hari nie aku beli lagi sebuah beskal....tp beskal pompuan...yang makcik2 pkai wt g pasar tue...hehe...sgt best n menarik....kayuh pun santai je...siap ade rage n carrier kat belakang....best tue....!!! hehe ...tapi tak sempat nak upload gambar lagi...kaler merah menawan....bak kate anak2 permate...Ruby...hehe wah hebat...wah wah hebat2....hehe


beskal die lebih kurang mcm nie la...hehe...mcm nie kot klau aku dh tue naek beskal...nsem tue!!!

beskal nie aku beli untuk adek kembar aku..dorg skrg tgh cuti..n kerje partime kat kedai runcit tak jauh dr umah...so aku belikan le beskal nie tuk dorg ulang alik g kerje...amacam menarik tak...haha...klau dah namenye hobi...apeje pasal beskal no hal lah....orite...sambil2 tue layan la ye video jari men beskal....waklu..!!!


2 comments:

  1. hehe..memang best...klau dpt wat aksi2 tue gune beskal sendiri lg best...hihi

    ReplyDelete